Благодарности към всички, които се включиха в сървъра и по този начин помогнаха да направих едно незабравимо състезание.
Като цяло определено съм доволен от резултата, но не и от начина по който се развиха събитията при мен.
Имах много бърза кола, но на квалификацията отново не успях да покажа това и трябваше да стартирам едва трети, което намали шансовете ми за победата.
На старта внимавах много, имаше леко отворена вратичка да атакувам, но това означаваше да направя необмислена атака спрямо Леонов и Николов и разбира се върнах газта, за да ги предпазя. Зад мен обаче пилотите явно искаха да решат състезанието в първите 3-4 обиколки и във всеки удобен момент превключваха на бууст 1, което пак не беше в мой +. Трябваше да се защитавам от Стамов, който в последствие ме изпревари, и тъй като нямах намерение да хабя повече гориво не се и защитавах много. Както казах колата бе много силна, с изключение на първия стинт, но такава беше и самата идея при настройването и. Знаех, че състезанието не се печели в първите обиколки и затова избрах там да бъдат най-големите ми проблеми с темпото.
Имах много проблеми при първите две излизания от бокса. Първо излязох на метри зад Илката, на когото му свалям шапка, че се бори, колкото можеше с оглед на по-износените му гуми и не ме пропусна, въпреки че се познаваме от 11 години и половина.


Тук някъде започнах да вярвам в победата. Завъртането ми, което ме лиши от шанс за битка за нея, по мои спомени, дойде след втория бокс. Ясен Стамов бе пред мен, в края на правата го настигнах и реших да атакувам. Той смени траекторията си - тръгна навътре, за да затвори вратата, само че остана малко място. Аз се свих в ъгъла и дори върнах газта, за да не го ударя, реших да не атакувам. Какво се случи след това е непонятно за мен. Колата изведнъж на спиране загуби сцепление и се завъртях. Нямаше как да реагирам, може би настъпих бордюра - по-късно ще гледам риплей и ще видя.
Тук някъде стана ясно, че ще имам да наваксвам много. Стиснах зъби и почнах да карам още по-нахъсано, застигайки Стамов и Леонов. Карах със софт и бях очарован от гумите - постоянно темпо, залепена за асфалта кола. Настигнах отново двамата пред мен и ги изпреварих отново.
Тук реших да остана на 2 стопа, с оглед чудесно работещия софт и да финиширам първи, тъй като Пешо влезе в бокса. Само че той пича се появи на 2-3 секунди зад мен и за обиколка и половина ме изяде жив с дрехите

В крайна сметка записах 5-6 изпреварвания + най-бързата обиколка в състезанието и си направих кефа. Доволен съм. Единствено съжалявам, че не дадох по-голям шанс на софт гумите. Ако знаех, че ще работят така добре, щях да карам 2 стопа и 2 стинта с тях. Да, по време на състезанието това също бе вариант, но смятах, че с 3 стопа ще затворя без проблем състезанието като победител (ако не беше завъртането). Не посмях да рискувам някой с по-нови гуми в края да ме изпревари.
Единственото което не ми харесва е системата за бууст. Ако на старта не излетиш напред, е въпрос на време да те настигне "верижната ракция" - какво имам предвид - По-задно стоящ пилот включва на правата бууст 1 и тези пред него, за да се предпазят и те правят същото, и така и ти си длъжен да направиш същото, иначе влизаш в безсмислени битки, които само ще ти губят от времето, а ако първият пилот се е отдалечил и кара на 3 бууст да речем, може да загубиш състезанието още в началото, защото когато той кара на бууст 1 в края, ще ти бъде много трудно да го изпревариш, ако пистата няма дълги прави. За по-скромен квалификатор като мен, това е голям проблем.